To jest forum gry Amadrea (wersja beta:P)
Wstępny projekt.
1. zezwolenie na chowańce:
- moim zdaniem niejako z definicji tego typu istoty zarezerwowane są wyłącznie dla istot parających się magią.
2. zdobycie chowańca:
wariant 1.
mag wydając mithril szuka sobie chowańca (coś jak na Kera). Ustalimy jakąś dość niską szansę, tak żeby troche tego mithrilu i energii musieli wydać.
wariant 2.
mag za sporą ilość surowców zakupuje 'jajo' z którego się zwierzak wykluje;
3. rodzaje chowańców
podzieliłbym je na 3 grupy.
Grupa 1 byłaby grupą najsłabszych i najbardziej popularnych chowańców jak szczur czy gołąb. Te byłyby dostępne do znalezienia dla każdego maga ot tak.
gr 2. to już chowańce lepsze, do których znalezienia mag musiałby przejść krótszy lub dłuższy test fabularny z MG.
gr 3 to najsilniejsze, legendarne chowańce, do których uzyskania trzeba przejść już spory quest np. u kilku mg niezależnie i dopiero posiadając akcepta od nich dostaje się możliwość szukania takowego chowańca.
4. Ile chowańców?
Oczywiście mag może mieć wyłącznie jednego chowańca do 'końca życia'.
Oczywiście przewiduję możliwość uśmiercenia takowego zwierzaka, lecz musi to odbyć się poprzez sesję fabularną i skutkuje obniżeniem znacznym statystyk i max energii (może o połowę, może o 1/3)
4. zajmowanie się chowańcem
chowańca można trenować w dwóch kategoriach, czyli atak i obrona. Kosztuje to energię gracza.
myślę czy nie dodawać jakiś specjalnych zdolności, które można by rozwijać u chowańca (tylko pytanie jak powiązać to z np. walką PvP lub PvM)
5. walki chowańców
a) walki między chowańcami graczy opieramy na atrybutach czyli siła kontra siła, obrona kontra obrona i patrzymy kto wygra. Oczywiście trzeba wprowadzić element losowości.
b) podobnie w przypadku walk z 'dzikimi chowańcami'
6. Czy chowaniec powinien brać udział w walce gracza z innymi graczami lub potworami?
Można by wprowadzić jakiś bonus do czegoś uzależniony od rodzaju i siły zwierzaka.
ok, to na razie tyle. Jakieś uwagi?
Offline
Ciesz się, że sie podoba. Teraz chciałbym ustalić listę chowańców.
Gr1
Szczur, Gołąb, Kot, Wąż, Kruk, Łasica
Gr2
Wilk, Tygrys, Pantera, Orzeł, Sokół
Gr3
Nocna Mara, Jednorożec, Mały Smok, Wielki Wilk, Wielka Pantera, Wielki Orzeł
Jakie są wasze propozycje?
Offline
Gołąb ma atak specjalny 'osranie'
ale na serio to go wywalę.
Na chwilę obecną potrzebuje listę chowańców zawierającą:
nazwę, grafikę, opis i proponowane staty podstawowe (atak i obrona).
postępy można oglądać tu: http://amadrea.lua.pl/chowance.php
Offline
A więc dobra ekipa. Koniec opierdalania się po kontach, a czas zabrać się do pracy. Jako, że jest nas trzech, a mają być też trzy grupy chowańców to łapcie *rzuca w górę kartki z chowańcami*. MAcie mi to opisać, jak to powiedział Kadar, na wczoraj !!
A więc:
Dragis: Grupa pierwsza(wybacz )
Oczekuje od Ciebie takich chowańców:
- Szczur
- Łasica
- Kot
- Kruk
- Ssss... wąż ...
I tak jak ładnie napisał Kadar: opis, grafika, statki początkowe...
Rastfar: Grupa druga
Oczekuje chowańców:
- Wilk
- Kuguar (ładniejszy od pantery)
- Orzeł
- Sokół
- Niedźwiedź
I Ja... Ja się zajme opisem Nocnej Mary, Roka, małego Smoka oraz dużego żmija (taka magiczna, 30 metrowa anakonda) i może jakiegoś ... Cienia...
DO PRAAAAACY, KUUUURWA! ^^
Offline
^^ Im szybciej to zrobicie tym szybciej zrobie szukanie zwierzaków, więc zasuwać
aha, dodałbym też jednorożca. I może jeszcze pare bo coś mało ^^ co najmniej po 7 z danego rodzaju bym dał
Offline
Kurwa -.- ... Grr ... Mam nadzieję, że Asse wykaże więcej rozsądku i mimo wszystko skończy layout w przeciwieństwie do tego tu -.-. Zajmę się tym ... może jeszcze dzisiaj nawet, chociaż mi się nie chce. Pięknie... zajebiście... a Dragisa to ja chyba pogryze...
Offline
Do opisania został mi niedźwiedź. Więc pozostaje praktycznie jedna grupa, z której miał się wywiązać Dragis. Pośpieszcie się, bo roboty multum a jak na razie tylko ja i Aer pracujemy...
Chciałbym też powiększyć ilość chowańców (żeby było więcej niż 5 na grupę)
Offline