To jest forum gry Amadrea (wersja beta:P)
No to wprowadzamy chowańce 3 grupy. Swoją drogą liczyłem, że już jakieś będą, ale cóż. Drogi KAdarku... sam ustal jakie mają mieć podstawowe punkty ataku i obrony, bo ja się zwyczajnie nie znam.
1. Cień - Cień jest duszą maga, który po śmierci nie zdecydował się na opuszczenie Amadrei, czyli świata realnego. Ceń zwykle występuje pod postacią szarego cienia, bądź też białawej mgły(odpowiednio do charakteru jakim się odznaczał mag żyjąc. Biały - dobro, czerń - zło.). Cień jest oddany osobie, która go opanowała i zdołała nakłonić do posłuszeństwa. Fabularnie jest w stanie opętac osobę, którą wskaże mu właściciel pod warunkiem, że dana osoba ma Siłę Woli mniejszą od punktów Ataku Cienia podzielonych przez dwa.
(SW<(PA/2) => możliwość opętania)
2. Rok - Jest to olbrzmi drapieżny ptak należący do tej samej rodziny co orzeł, lecz ewoluujący znacznie szybciej, przez co osiągnął niespotykane rozmiary. Jest to niezwykle rzadki drapieżnik, który za najbardziej odpowiednie dla siebie środowisko odnalazł w Górach. Rozpiętość jego skrzydeł sięga 10 metrów, a siła umożliwia bezproblemowe uniesienie i przeniesienie cielaka. Opanowanie jego psychiki nie jest wielką magicznie sztuką, lecz odnalezienie go i podejście na odpowiednia odległość, już tak. Jest zwykłym zwierzęciem, a więc w jego przypadku nie można mówić o dobrym, bądź złym charakterze.
3.Mały Smok - Nie jest to jakby mogło się wydawać młody smok, lecz dorosły osobnik, który mierzy do 5 metrów bez ogona (9 z ogonem) oraz osiąga wysokość do 3,5 metra wysokości. Olbrzymie szkrzydła mają potężną siłę nośną, lecz smok wznieść się w powietrze może jedynie dzięki swej magii. Mag, który zdoła go opanować nie może być mordercą. Nie oznacza to, iż musi mieć absolutnie czystej duszy, lecz zbyt wielka ilość przelanej uniemożliwia opanowanie go. Fabularnie może on latać oraz zionąć ogniem i wrzącą parą wodną.
4. Nocna Mara - Jest to zły demon, który krąży po swiecie pod dowolnie wybraną postacią. Najczęściej jednak spotykana jest jako czarny koń o ognistych oczach. Charakter Mary jest jednoznacznie zły i nigdy nie uczyni ona niczego dobrego. Mag, który spotka Nocną MArę musi byc doprawdy silny by ją opanować, gdyż w innym przypadku może sam stać się jej narzędziem do czynienia zła.
5. Wielki Żmij - Jest to potężna i silna bestia, zamieszkująca Ocean Kontynentalny. Dorasta do 30 metrów długości przy średnicy półmetra. Jest potężna, magiczną zwierzyną, której opanowanie jest niezwykle trudne i dokonać go można jedynie po długotrwałych treningach magicznych. Żmij po połączeniu się mentalnym z właścicielem opuszcza wodę i zaczyna poruszać się w powietrzu polując na duże ptaki, bydło i zwierzynę dziką. Porusza się także w bliskiej odległości, lecz zazwyczaj nad właścicielem, w chmurach. Fabularnie jest jednym z najpotężniejszych stworów świata.
Offline