Amadrea

To jest forum gry Amadrea (wersja beta:P)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-06-29 13:09:43

Thoris

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-06-28
Posty: 6
Punktów :   

Magia Powietrza

Na razie Opisy nazwy dodam później

1. Czar polega na wytworzeniu powietrznego ostrza na końcu palców które może ciąć wszystko.

2. Czar polegający na stworzeniu ogromnego powietrznego wiru, które jest niszczycielskie skutki

3. Czar tworzony za pomocą wachlarza. Użytkownik wytwarza mocny podmuch powietrza zmieszanego z kurzem.

4. Czar polega na wypuszczeniu z rąk, wcześniej wytworzony wir powietrza, który pędzi przed siebie, zmiatając wszystko.

5. W ręce tworzymy dysk z powietrza, który wpuszczamy w stronę przeciwnika. (działa jak shuriken)

6. Tworzymy małe wiry które potem łącza siew jeden duży. (coś w rodzaju tornada)

Offline

 

#2 2008-06-29 21:56:43

Aer

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-24
Posty: 69
Punktów :   
ID: : 2

Re: Magia Powietrza

Magia Powietrza w/g Nadhira

Porażenie - Poprzez dotyk mag wysyła w kierunku swojej ofiary impuls elektryczny, który zadaje obrażenia oraz może sparaliżować na kilka sekund
Piorun kulisty - Czarodziej tworzy błyszczący się jaskrawym światłem pocisk kształtem przypominający kulę o średnicy kilkunastu centymetrów, który bezbłędnie trafia w wybrany cel.
Podmuch powietrza - Mag może zdmuchnąć z powierzchni ziemi przedmioty stojące na jego drodze.
Błyskawica - Mag wypuszcza z dłoni pojedynczą wiązkę błyskawic, która mknie w kierunku obranego celu i natrafiwszy na niego, uderza z ogromną siłą, a następnie rozprasza się momentalnie.
Zbroja burzy - Mag kumuluje wokół siebie energię elektryczną, która przemienia się w barierę w kształcie klosza, zamykającą w swoim wnętrzu rzucającego zaklęcie. Powłoka ta jest nieprzepuszczalna - całkowicie chroni maga przed każdym rodzajem obrażeń. Czas trwania czaru wynosi jedną
minutę. Będąc pod wpływem zaklęcia, mag nie może rzucić żadnego innego czaru!
Obłok pary - Czarodziej wytwarza długi na kilka metrów strumień nieznośnie gorącej pary wodnej.
Wir - Ofiara zaklęcia zostaje uwięziona na pewien czas w centrum wirującej z zawrotną prędkością kolumny powietrza. Próba opuszczenia wiru może zakończyć się poważnymi obrażeniami bądź też śmiercią.
Lot - Przy pomocy tego zaklęcia, mag może na krótki czas unieść się nad ziemią, by pokonać jakąś przeszkodę.
Nova błyskawic - Czarodziej tworzy rozszerzający się pierścień utworzony z błyskawic, raniący każdego w promieniu dwóch metrów.
Mglista zasłona - Dzięki temu zaklęciu, czarodziej może okryć wybrany teren gęstą, mlecznobiałą mgłą, by ograniczyć widoczność wroga lub by się przed nim ukryć.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.059 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.corehoundpack.pun.pl www.ligabiznesu.pun.pl www.nmclan.pun.pl www.teatrcieni.pun.pl www.swordclan.pun.pl