Amadrea

To jest forum gry Amadrea (wersja beta:P)

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-06-28 19:43:44

Aer

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-24
Posty: 69
Punktów :   
ID: : 2

Ścieżka Ognia by Nadhir

Ka-arth - ŚCIEŻKA OGNIA

Ognisty pocisk - Jest to jedno z najprostszych zaklęć, jakie adept magii może opanować. Czarodziej tworzy
płonącą kulkę wielkości zaciśniętej pięści, która jest w stanie zapalić łatwopalne przedmioty. Stanowi
podstawową "broń" magów zajmujących się żywiołem ognia.

Kula płomieni - Zaklęcie tworzy ognistą, rozżarzoną do czerwoności kulę o średnicy mniej więcej dwudziestu
centymetrów, która w kontakcie z celem eksploduje zadając rozległe obrażenia. Czarodziej musi szybko cisnąć nią w kierunku wroga, w przeciwnym razie kula może wybuchnąć w rękach rzucającego.

Gorejąca fala - Czar ten pozwala na skierowanie poziomego, szerokiego na 30 centymetrów strumienia płomieni o zasięgu kilku metrów, który mknie w wybranym kierunku, trawiąc wszystko, co stoi mu na drodze. Czar ten jest stosunkowo potężny, dlatego wymaga od czarodzieja dużego pokładu energii magicznej.

Chmura dymu - Ofiara zaklęcia zostaje spowita chmurą gęstego i duszącego dymu, który poważnie ogranicza
widoczność. Czar ten nie trwa zbyt długo, jednak często jest w stanie uratować życie czarodzieja, pozwalając mu na zniknięcie z oczu wroga oraz ucieczkę.

Ognista strzała - Przed dłonią maga pojawia się krótka wiązka płomieni przypominająca wyglądem strzałę, która zgodnie z wolą czarodzieja, mknie po linii prostej przed siebie w wybranym kierunku. Jest niebywale szybka, toteż ciężko jest jej uniknąć. 

Pancerz żaru - Wokół maga powstaje magiczna powłoka o niesamowicie wysokiej temperaturze odczuwalnej dla każdego za wyjątkiem rzucającego czar. Owy pancerz nie posiada żadnego ciężaru, więc w żaden sposób nie spowalnia ruchów czarodzieja. Zaklęcie chroni jedynie przed obrażeniami magicznymi.

Magmowa skorupa - Skórę czarodzieja pokrywa warstwa zaschniętej magmy, która stanowi doskonałą ochronę przed obrażeniami fizycznymi. Z każdym zadanym ciosem, skorupa zaczyna kruszyć się i pękać, odsłaniając przy tym ciało maga.

Podpalenie - Wybrany przez maga obiekt będący w zasięgu najbliższym jego otoczeniu, nagle staje w płomieniach. Czas palenia się ognia jest równy długości "utrzymywania/rzucania" czaru.

Krąg płomieni - Spod stóp maga wystrzeliwują płomienie, formując wokół niego pierścień magicznego ognia o
promieniu pół metra. Płomienie nie trawią niczego dookoła, zachowują jednak przy tym wszystkie inne cechy
normalnego ognia, np. temperaturę czy rzucanie światła

Słup ognia - Na miejsce wskazane przez czarodzieja, spada kolumna płomieni o średnicy kilku metrów. Uwaga - czar może być rzucany jedynie na otwartym terenie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.052 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.corehoundpack.pun.pl www.bangbangbang.pun.pl www.nmclan.pun.pl www.swordclan.pun.pl www.teatrcieni.pun.pl