Amadrea

To jest forum gry Amadrea (wersja beta:P)


#1 2008-06-14 16:39:15

Aer

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-24
Posty: 69
Punktów :   
ID: : 2

Necromancer

Ogólnie: Nekromanci, czyli magowie którzy swe umiejętności oddali we władze Śmierci.  Zazwyczaj stają się nimi magowie, którzy znudzili się już magią żywiołów, magowie, który zabijali i nie czują już żadnych emocji związanych z tym. Magowie, którzy próbują podążać tą ścieżką wchodzą na szlak ciągłych zmagań ze wszechobecną śmiercią. Potrafią wyczuć czającą się w pobliżu jakiegoś śmiertelnika Śmierć, a nawet po wielu latach pokonać ją w otwartej walce i dodać komuś kilka lat życia, bądź też stać się całkowicie nietykalnymi dla śmierci.

Umiejętności: Mag, który został nekromantą na skutek zmiany swych przekonań i swej ścieżki posiada możliwość korzystania z jednego, pierwszopoziomowego, czaru poprzedniej Szkoły Magii. Czar ten jednak zawsze będzie osłabiony i nie będzie mógł się równać z adeptem danej szkoły magii, lecz jest to zawsze coś. Nekromanta zaś posiada pewne swoje zaklęcia, lecz istnieje tylko kilka podstawowych zaklęć, które opanowują wszyscy magowie Śmierci. Reszta zależy od naturalnych predyspozycji maga i jego zainteresowania Śmiercią oraz sztukami jej pochodnymi.

Czary Podstawowe:

¤ Podmuch Śmierci – Czar, który nekromanci poznają zaraz na początku swej sztuki. Każdy mag oddający swe usługi czuje owy czar na sobie i tylko potrafiąc się spod niego wyswobodzić może zostać nekromantą. W innym wypadku po prostu umiera. Czar polega na wyszeptaniu w kierunku żywej postaci kilku słów inkantacji, a z ust maga wydobędzie się szary dym, który natychmiast zniknie, a następnie pojawi się przed adresatem czaru ukształtowany w czaszkę. Czaszka wydmuchuje w kierunku ofiary podobny szary dym, który wnika do płuc w miejsce powietrza i po prostu dusi ofiarę. Czar wydaje się być silny i taki też jest w przypadku Potężnego Maga. Początkujący mag potrafi jedynie stworzyć wizję czaszki na 1 sekundę. Każda sekunda wdychanego dymu sprawia, że powietrze zostaje zablokowane na 5 kolejnych sekund. (Co 5 lvl 1 sekunda więcej). Czar ten dobry jest do zastraszania osób.

¤ Wir Duszy – Zaklęcie powodujące owy czar zdaje się być nie całkiem odpowiednie Śmierci, lecz na niej właśnie bazuje. Nekromanta, jako wyczuwający Śmierć potrafi wyczuć zamordowane dusze zalegające na ciele mordercy, bądź po prostu osobnika, który jest odpowiedzialny za czyjąś śmierć. Mag potrafi urzeczywistnić je w formę duchów, które wirując wokół swego mordercy odbierają z niego energię życiową osłabiając go. Działają też krzywdząco na psychikę ofiary budząc w nim wyrzuty sumienia i uświadamiając mu, że owe dusze zalegają na nim bez przerwy cierpiąc.

¤ Przyzwanie Ducha – Nekromanta używając owego czaru może przyzwać zbłąkaną dusze, która w zamian za pomoc Nekromancie uzyskać może spoczynek w krainie zmarłych. Czyn, który wykonać musi dusza jest zależny od nekromanty i może to być po prostu atak na przeciwnika, bądź też uzyskanie jakichś informacji o danej osobie, miejscu, zdarzeniu sprzed lat. Atak takiego ducha polega przede wszystkim na szoku jaki wywołuje i strachu. Jego siła fizyczna jest słaba, lecz jeżeli jest to dusza maga posiada ona szczątkową Siłę Woli i może zmusić, bądź przeszkadzać ofierze w jej czynach.

Zachowanie: Nekromanci to odrzutkowie, którzy wyzbyli się dawnego życia i zmienili się dla świata. TO indywidualiści, których celem życia stało się poznawanie tajników śmierci i czasami przeciwstawianie się jej. Wśród nich nie ma mistrzów i uczniów, jedynie umiejętności pozwalają na jakiekolwiek z hierarchizowanie ich. Są bohemą, która nie uznaje jakichkolwiek trendów i przywilejów. Każdy nekromanta posiada wolną wolę i wolną ręką dotyczącą stroju i zachowania. Jedynie czasami, któryś z nekromantów przeciwstawia się innemu jeżeli uzna, że ten przeciwstawił się swym celom.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.071 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nmclan.pun.pl www.teatrcieni.pun.pl www.swordclan.pun.pl www.corehoundpack.pun.pl www.ligabiznesu.pun.pl